Tuesday, February 13, 2007

Antivirusul


  • Meu este avg antivirus, este un antivirus foarte usor de folosit si imi place la acesta ca nu incetineste calculatorut.
    • Are obtiuni de scanare a anumitor locuri sau a tot calculatorului, se pot face updateuri de pe internet pentru, antivirusul fiind adus la ordinea zilei cu cei mai noi virusi aparuti.
      • Am instalat apoi bitdefenderul, calculatorul intra in my computer in 5-10 secunde.I-am dat sa scaneze tot calculatorul pentru a vedea daca am virusi dar nu a gasit nimic apoi am instalat dinou avg antivirus care a gasit virusii in bitdefender.Am sters bit defenderul apoi am devirusat calculatorul cu avg'ul.
  • Parerea mea este ca avg antivirus este un antivirus bun si foare usor de folosit si un sfat prietenesc nu folositi bitdefender.

No comments: