Friday, May 23, 2008

Interviu

Definitie Interviu= Convorbire între o personalitate politica, culturala etc. si un ziarist, în cursul careia acesta îi pune întrebari spre a afla parerea personalitatii în diverse probleme, în vederea difuzarii prin intermediul presei sau radio-televiziunii.

Hookiy : Buna ziua stimati cititori, ne aflam in Vandana alaturi de Russu, un elev venit din Moldova, coleg de clasa cu mine si un bun prieten de al meu si vom discuta impreuna despre examenul de bacalaureat.
Hookiy : Ceau Russule
Russu : Salut
Hookiy : Cum stai cu invatatul pentru bac?
Russu : Pai...binisor, fac niste ore particulare...
Hookiy : Trebuie, macar acum in ultimul ceas, mai avem o luna pana la examen
Russu : Da normal....
Hookiy : Si ce zici, vom lua bacul?
Russu : Pai asta depinde de noi si eu cred ca il vom lua...
Hookiy : Sper sa ai dreptate si sa fie totul bine
Hookiy : La ce materie te simti mai pregatit?
Russu : La educatie fizica
Hookiy : Si mai putin pregatit?
Russu : La informatica
Hookiy : Daca e de copiat ai sa copiezi?
Russu : Da sigur....
Hookiy : Si eu, sper doar sa reusim sa copiem
Hookiy : Trebuie facut orice sa fie bine, sa trecem cu brio examenul
Russu : Da normal
Hookiy : Ce zici despre probele orale te vei descurca?
Russu : Eu zic ca da...
Hookiy : Si eu trebuie doar sa fim buni de gura si sa stim cat de cat
Hookiy : Sper sa fie totul bine la examen si sa avem parte de profesori intelegatori
Russu : Si eu sper la fel
Hookiy : Multumesc pentru parerile date si pentru timpul acordat
Hookiy : Multa bafta la examene si sa ne auzim cu bineHookiy : Salut
Russu : Multumesc la fel
Russu : Salut

No comments: